Blir det kun programmatisk annonsering? Vil de store internasjonale aktørene drukne de lokale mediene med overlegen teknologi? Er online video en TV-killer? Hva gjør man med at TV-seerne blir eldre og eldre? Vil TV kunne slå tilbake med målgruppebasert TV-salg?

Og vil markedet for printannonsering falle videre? Når er nok nok, og avisene og magasinene må gi opp kampen for tilværelsen? 

Utendørs har hatt fantastiske år, men møter motbør. Det har vært argumentert med at targeting gikk for langt og at en burde bruke mer dekningsmedier for å gå etter nye kunder. Slår pendelen tilbake mot mer targeting?
Spørsmålene er mange. Bli med når sentrale bransjeaktører gjør opp status og diskuterer den kommersielle inntektssiden for mediene.

 

Medvirkende

Moderator Speakers
Bjørn Erik Broady Aasebø
(Kommersiell direktør)
Jarle Thalberg
(Mediedirektør)
Bente Klemetsdal
(Konserndirektør)
Victoria C. Schultz
(Konserndirektør)
Per Håkon Fasting
(Konserndirektør)