Socius: Vinn oppmerksomhet i plattformens tidsalder.   

Hva kan mediene lære av den elektriske bilen?

Mediene har mistet 80 prosent av sine annonseinntekter til social og search. Plutselig virker mediehusene foreldet i et reklameperspektiv. Daniel Butler er CEO og founder av Socius. På NMD ADTECH vil han bruke den elektriske bilen som analogi når han viser hvordan mediene må utvide sin USP til å vinne tilbake oppmerksomhet og penger i en tid da alt handler om plattformer. 

 

Bylineme: Slik kan mediene vinne tilbake annonsørene 

Er kunstig intelligens redningen for det skrantende forholdet mellom mediene og annonsørene? Jo Hansæl er CEO for Bylineme og vil vise hvordan AI-verktøy og smarte, selv-lærte algoritmer kan vinne kundene tilbake fra Facebook og Google.  

Han vil vise hvor raskt ny annonseteknologi omsettes og tas i bruk, og hvordan små utgivere dermed har tilgang på de samme kraftige verktøyene som de store utgiverne har – for en brøkdel av prisen! 

Medvirkenede

Speakers
Daniel Butler
(CEO & Founder, Socius)
Jo Hansæl
(Gründer, Bylineme)