Det er en lei tendens at prosjekter endrer seg: Fra en fet pitch og mood tape, til en TV-serie som ikke lenger ligner på det som ble solgt inn. Det kan være mange grunner til dette, og i denne sesjonen skal fire erfarne TV-sjefer - Eivind Landsverk (Programdirektør, Discovery Networks), Jarle Nakken (programdirektør TV 2), Petter Wallace (Sjef for eksternt innhold, NRK) og Lars Olav Vartdal (Utviklingssjef MTGtv) - raust dele av sine erfaringer med opp- og nedturer rundt pitch og programsetting av norske formater. Vi skal se få se mood tapen de kjøpte, hva det senere ble, og vi skal høre om vurderingen underveis.

Som en klok mann sa: «Hvordan lykkes og få suksess? Du må gjøre flere feil. Og tørre å snakke om dem. (Allan Beaufour)

Medvirkenede

Moderator Speakers
Eivind Landsverk
(Programdirektør Discovery Networks Norge/Chief Content Officer Nordics)
Petter Wallace
(Sjef for eksternt innhold, NRK)
Jarle Nakken
(Programdirektør, TV 2)
Lars Olav Vartdal
(Utviklingssjef, MTG TV )