Slik skapte New York Times braksuksess med innholdsmarkedsføring 

I jakten på nye inntekter startet The New York Times et eget innholdsmarkedsføringsselskap T Brand Studio i 2014. Det som begynte som historiefortelling på vegne av bedrifter og merkevarer står nå for 20-30 prosent av selskapets digitale inntekter. T Brand er i sterk vekst og har på kort tid tatt en ledende posisjon innen innholdsmarkedsføring internasjonalt. Når store selskaper som Statoil, Phillips og Nike vil treffe sitt publikum, tjener New York Times nå penger ikke bare på annonseplassen, men på selve idearbeidet, produksjonen og distribusjonen av stadig mer avanserte, multimediale opplevelser. Ofte med fortellerteknikker som står til misunnelse hos mange journalister. Redaktør for den internasjonale delen av T Brand Studio, Nelly Gocheva, vil fortelle hvordan de jobber, dele erfaringer, suksesshistorier og også snakke om hvordan de jobber med journalistiske metoder for å utvikle kraftfullt innhold. 

Medvirkenede

Speakers
Nelly Gocheva
(Internasjonal redaktør, T Brand Studio/New York Times)