Det har vært en dramatisk TV-vinter, med OL-drama, #metoo-drama og Emmy-prisvinnende TV-drama. Hvordan skal norske kringkastere holde stand mot en stadig sterkere internasjonal kanalfri virkelighet? Alle ser på en skjerm, men stadig færre, også voksne seere, ser på TV i tradisjonell forstand. Betyr det at norsk TV-offentlighet er en saga blott? Hva kommer? Blir det allianser, nye samarbeid og nye publiseringsstrategier som skal møte brukerne der de er? Og er det norsk innhold som fortsatt skal være bærebjelken i tilbudet?

 

Spørsmålene er mange og utfordringene står i kø når vi stevner til Toppmøtet 2018!

Medvirkende

Speakers
Fredrik Solvang
(Programleder)
Tine Austvoll Jensen
(Økonomidirektør og operativ leder)
Olav T. Sandnes
(Sjefredaktør/adm. dir)
Thor Gjermund Eriksen
(Kringkastingssjef)
Gard Steiro
(Ansvarlig redaktør og administrerende direktør)
Morten Aass
(Administrerende direktør)
Jan Grønbech
(«Country director», Google Norway AS)
Sigrid Sollund
(Programleder)