Etter tidligere å ha blitt avskrevet som en dinosaur fra internetts barndom, har nyhetsbrev gjort et imponerende comeback. I en tid med uendelige feeder, men begrenset oppmerksomhetsspenn, skaper nyhetsbrev direkte og varige forhold til leserne. Det amerikanske selskapet Morning Brew lanserte i 2006 et daglig nyhetsbrev, og når i dag tre millioner personer hver eneste dag gjennom ulike mediekanaler.
Ryan Duffy startet og skriver fortsatt Morning Brews teknologinyhetsbrev, som sendes ut tre ganger i uken og er blant de beste i klassen på åpningsrater. På Nordiske Mediedager vil han snakke om hvordan du gjør lesere om til et samfunn, og hvordan han fra dag én jobbet med å bygge et samfunn rundt nyhetsbrevet Emerging Tech Brew.
Nordiske Mediedager 5.–7. Mai 2021Påmeldingen er åpen!Nordiske Mediedager 5.–7. Mai 2021Påmeldingen er åpen!Nordiske Mediedager 5.–7. Mai 2021Påmeldingen er åpen!Nordiske Mediedager 5.–7. Mai 2021Påmeldingen er åpen!Nordiske Mediedager 5.–7. Mai 2021Påmeldingen er åpen!Nordiske Mediedager 5.–7. Mai 2021Påmeldingen er åpen!Nordiske Mediedager 5.–7. Mai 2021Påmeldingen er åpen!Nordiske Mediedager 5.–7. Mai 2021Påmeldingen er åpen!Nordiske Mediedager 5.–7. Mai 2021Påmeldingen er åpen!Nordiske Mediedager 5.–7. Mai 2021Påmeldingen er åpen!
Nordiske Mediedager 5.–7. Mai 2021Påmeldingen er åpen!Nordiske Mediedager 5.–7. Mai 2021Påmeldingen er åpen!Nordiske Mediedager 5.–7. Mai 2021Påmeldingen er åpen!Nordiske Mediedager 5.–7. Mai 2021Påmeldingen er åpen!Nordiske Mediedager 5.–7. Mai 2021Påmeldingen er åpen!Nordiske Mediedager 5.–7. Mai 2021Påmeldingen er åpen!Nordiske Mediedager 5.–7. Mai 2021Påmeldingen er åpen!Nordiske Mediedager 5.–7. Mai 2021Påmeldingen er åpen!Nordiske Mediedager 5.–7. Mai 2021Påmeldingen er åpen!Nordiske Mediedager 5.–7. Mai 2021Påmeldingen er åpen!