Ordet produkt har for alvor inntatt vokabularet til norske mediehus de siste årene. I 2022 er det for mange en selvfølge at produkt og innhold går hånd i hånd, og selv små norske mediehus konkurrerer plutselig på samme banehalvdel, hvor Bygdeposten og Instagram er to likeverdige ikoner på en smarttelefon.
Hvordan skal vi i norske mediehus utvikle produkter som klarer å konkurrere med det beste fra Silicon Valley? Hvordan har de store mediehusene organisert sin produktutvikling? Hva koster det i dag, og hva koster det om fem år?
Vi har invitert Ola Stenberg, produktdirektør i VG, produktutviklingssjef Inge Thorud i NRK og Chief Product Officer i Confrere, Ida Aaalen, for å ta praten om hvordan vi ligger an, hva vi gjør riktig og hva vi gjør feil.
Moderator er Ingeborg Volan.
Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023
Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023Velkommen igjen 10.–12. mai 2023