Adam Harris

Adam Harris er «Global Head of the Twitch Brand Partnership Studio»Som kreativ leder i det globale medielandskapet gjennom 18 år, har han vunnet en rekke priser, og han har lang erfaring med spill, sport og underholdning.  

Adam har spesialisert seg innen utvikling av globale dataspill-strategier for ulike deler og segmenter innen reklamebransjen, og er en fanebærer for dataspill og gaming som det neste store innen markedsføring. 

Adam er også spesialist på hvordan man utnytter live streaming på best mulig måte, og hvordan man skaper dyptpløyende sanntidsopplevelser for digitale merkevarer, som treffer «ad block»-generasjonen midt i hjertet. 

Før han startet i Twitch, var Adam Creative Director hos Time Out, hvor han blant annet etablerte selskapets kommersielle innholdsteam. I 2019 var Adam på Drum Digeratis «World's top 100 digital marketers»-liste, han er representert på #Influencer50-listen over de mest lovende innen «Global Influencer Marketing», har mottatt prisen «Leader in Sports under 40», er rådgivende styremedlem hos «Branded Content Marketing Association (BCMA)» og en hyppig brukt foredragsholder.