Adam Harris

Adam Harris er Global Head of the Twitch Brand Partnership Studio. Som kreativ leder i det globale medielanskapet gjennom 18 år, har han vunnet en rekke priser og har lang erfaring med spill, sport og underholdning.

Han har spesialisert seg i utviklingen av globale dataspill-strategier for ulike deler og segmenter innen reklamebransjen, og er en fanebærer for dataspill og gaming som den neste store tingen innen markedsføring.

Adam er også spesialist på hvordan man utnytter live streaming på best mulig måte, og hvordan man skaper dyptpløyende sanntidsopplevelser for digitale merkevarer, som treffer "the ad blocking generation" i hjertet.

Før han startet i Twitch, var Adam Creative Director hos Time Out, hvor han blant annet etablerte selskapets kommesielle innholds-team. I 2019 var Adam på Drum Digeratis "World's top 100 digital marketers"-liste, han er også på #Influencer50-listen over de mest lovende i kategorien "Global Influencer Marketing", har mottatt prisen "Leader in Sports under 40", er "Advisory board member" hos "Branded Content Marketing Association (BCMA)", og holder regelmessig foredrag på konferanser.